Brak produktów
Prosimy o zadawanie pytań na adres e-mail: info@extronic.pl - na wszystkie maile staramy się odpowiedzieć jak najszybciej.
Czy moja przesyłka została wysłana?
Uprzejmie prosimy sprawdzić pocztę, ponieważ zawsze wysyłamy powiadomienia o statusie przesyłki. Jeśli wybrałeś przesyłkę Pocztą Polską, dostaniesz mail z adresu info@extronic.pl z numerem przesyłki i linkiem do śledzenia. Jeśli wybrałeś paczkomat, dalsze wiadomości będziesz dostawał bezpośrednio z firmy Inpost.
Jak zwrócić zamówiony towar?
Prosimy przesłać zgłoszenie na info@extronic.pl. Wówczas wystawimy fakturę korygującą, którą prześlemy mailem. Należy ją wydrukować, podpisać i odesłać wraz z towarem. Proszę wziąć pod uwagę, że niektóre elementy pakowane są w taśmy przeznaczone do montażu automatycznego. Elementy rozpakowane z taśmy są towarem niepełnowartościowym.