Kontakt

Prosimy o zadawanie pytań na adres e-mail: info@extronic.pl - na wszystkie maile staramy się odpowiedzieć jak najszybciej.

Najczęściej zadawane pytania

Czy moja przesyłka została wysłana?

Uprzejmie prosimy sprawdzić pocztę, ponieważ zawsze wysyłąmy powiadomienia o statusie przesyłki. Jeśli wybrałeś przesyłkę Pocztą Polską, dostaniesz mail z adresu info@extronic.pl z numerem przesyłki i linkiem do śledzenia. Jeśli wybrałeś paczkomat, dalsze wiadomości będziesz dostawał bezpośrednio z firmy Inpost.

Jak zwrócić zamówiony towar?

Prosimy przesłać zgłoszenie na info@extronic.pl. Wówczas wystawimy fakturę korygującą, którą prześlemy mailem. Należy ją wydrukować, podpisać i odesłać wraz z towarem. Proszę wziąć pod uwagę, że niektóre elementy pakowane są w taśmy przeznaczone do montażu automatycznego. Elementy rozpakowane z taśmy są towarem niepełnowartościowym.

Czy dla hurtowych zamówień dostępne są lepsze ceny?

Tak. Prosimy o kontakt mailowy z dokładniejszymi szczegółami zamówienia. Uprzejmnie informujemy, że nie traktujemy poważnie pytań w stylu "zamierzam zamówić 1000 sztuk towaru x, a teraz zamawiam 1 sztukę, ale w cenie jak za 1000 szt".